اسلایدر

جواب من اين بود !!!

درد و دلها, و داستان غم انگیز _Pretty Boy story

داستان واقعی زیباترین پسر شهر _ The true story of the most beautiful boy

جواب من اين بود !!!

جواب من اين بود!!!


 

خنديدم خنداندم

 


شاد شدم تا شادش كنم

 


اما ....!!!

 


وقتی شاد شد

 


شاديهايش را با "دشمنانم" تقسيم كرد

 



نظرات شما عزیزان:

علیرضا1
ساعت14:44---18 آبان 1396
البته اینستا هم اصلا جای خوبی نیست ملت کامنت دریوری زیاد میزارن
پاسخ:آره اونجا هم كه خودت رفتی ديدی چی بگم !!!


علیرضا1
ساعت14:37---18 آبان 1396
منم میخواستم مثل تو تو اینستا داستان زندگیمو بنویسم اما دیدم مثل تو فن بیان ندارم.ول کردم

علیرضا1
ساعت14:07---18 آبان 1396
سلام.میتونی ادرس اینستاتو بدی؟راستی مشکل نازایی حل شد؟
پاسخ:نه ، الان يازه ماهه شد ولی هنوز برطرف نشده ، از يه طرف خوشحال شدم مشكل از من نيست اسپرم من نوزده ميليمتر شد يعنی نرمال شدم ، كمتر از 15 ميشد بايد من ميرفتم معالجه ، خانم تخمدان هاش ضعيفه و هر ماه دكتر و معالجه ها اذيتمون ميكنه البته دكتر گفته شايد اشكال همسرت باشه چون ممكنه اسپرمش مشكل داشته باشه اين ماه هم نشد منم ميرم آزمايش، كمكم دارن واسمون حرف درس ميكنن


صابر
ساعت19:24---17 آبان 1396

چرا داستان ادامه نميدی؟ راستي از شهرام خبر داری خيلی كامنت نوشتم جواب نداد؟
پاسخ:داستانها رو ميتونم دوباره برگردونم كامل پاك نكردم ، اما ديگه اينجا نميتونم ، تو اينستاگرام مينويسم چون اونجا كپی نميشه ، حتی عكس خودمو هم رو پروفايلم گذاشتن دنبال كننده های زيادی هم دارم ، اما در مورد شهرام بيچاره يكی از بستگانش اونطور كه شنيدم فوت شده بود الان خيلی وقته ازش خبر ندارم حتی يه كانال گروهی كه قبلا داشتن هم خيلی وقته خلوته ، من خيلی وقته فراموشش كردم ديگه خبری ازش ندارم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 آبان 1396برچسب:به قلم محمد باقر ,,, حقيقت دل, ] [ 13:10 ] [ محمد باقر ] [ ]